Dostępność produktów
574 430 728
Porady techniczne
507 199 318
biuro@sanisilesia.pl
Reklamacje
Reklamacji nie traktujemy jako zło konieczne, a wszystkie usterki które wynikają z wad fabrycznych staramy się usuwać najszybciej jak to możliwe.
Wszystkie towary dostępne w Sklepie Internetowym są fabrycznie nowe i są objęte gwarancją. Okres gwarancji zależy od konkretnego modelu produktu. Prosimy o zapoznanie się z warunkami gwarancji oraz instrukcją konserwacji baterii która jest załączona do każdego towaru.
Zachęcamy również do zapoznania się z informacjami "Jak pielęgnować armaturę"
https://sanisilesia.pl/pielegnacja-armatury-inf-20.html
Reklamacje przyjmowane są tylko i wyłącznie drogą pisemną.
e-mail: biuro@sanisilesia.pl
lub
PHU SANISILESIA Marcin Szewczyk
Ul. Słowackiego 176
42-583 Bobrowniki
Reklamacja powinna być zgłoszona najpóźniej 14 dni od wystąpieniu usterki. Użytkowanie produktu, w którym wystąpiła usterka jest niedopuszczalne i może skutkować nie uznaniem roszczeń z tytułu gwarancji.
O sposobie załatwienia reklamacji Nabywca zostanie poinformowany do 14 dni od chwili pisemnego zgłoszenia.
W przypadku konieczności odesłania produktu celem naprawy niezbędne jest dostarczenie go w oryginalnym opakowaniu lub opakowaniu zastępczym gwarantującym zabezpieczenie przed uszkodzeniami mogącymi mieć wpływ na rozpatrzenie zgłoszenia gwarancyjnego wraz z kartą gwarancyjną i kopią dokumentu sprzedaży. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.