Dostępność produktów
574 430 728
Porady techniczne
507 199 318
Dostawa i zwrot towaru
Wysyłka kurierem InPost
Wysyłając paczki korzystamy z usług firmy InPost. W regulaminie InPost czas dostawy określony jest jako dwa dni robocze, ale w ponad 90% przypadków paczka dociera do klienta już następnego dnia.
Odbiór w Paczkomacie InPost
Paczkomaty InPost to system skrytek pocztowych, służący do odbierania paczek 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
Robiącac zakupy w naszym sklepie – po złożeniu zamówienia i wybraniu przesyłki do Paczkomatu - otrzymasz SMS i e-mail z kodem odbioru. Aby odebrać przesyłkę wystarczy wpisać na panelu Paczkomatu numer telefonu komórkowego oraz otrzymany kod odbioru, a skrytka z oczekiwaną przesyłką otworzy się.
Znajdź paczkomat blisko Ciebie: https://twoj.inpost.pl/pl/znajdz-punkt-inpost
Koszt przesyłki uzależniony jest od wagi przesyłki oraz od wybranego sposobu płatności.
Zwrot towaru
Na podstawie Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, oraz Ustawy z dnia 31 lipca 2019 r. o zmianie niektórych ustaw w celu ograniczenia obciążeń regulacyjnych, Nabywca będący konsumentem oraz przedsiębiorca prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, dokonujący zakupu gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, może odstąpić od Umowy bez podania przyczyn w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.
W celu dokonania odstąpienia od umowy i zwrotu towaru należy uprzednio skontaktować się ze sklepem internetowym drogą mailową
biuro@sanisilesia.pl lub telefonicznie 574 430 728 i poinformować o chęci zwrotu towaru.
Zwracany towar musi być we wzorowym, nienaruszonym stanie, w oryginalnym, czystym, niepopisanym, niepoklejonym (np. zwrotnym listem przewozowym) opakowaniu, kompletny, nieużywany, niezabrudzony.
Wszystkie zwroty towarów wraz z dowodem zakupu (PARAGON) oraz wypełnionym formularzem zwrotu powinny być odesłane na adres :
PHU SANISILESIA Marcin Szewczyk
ul. Słowackiego 176
42-583 Bobrowniki
Zgodnie z art. 23 ustawy - konsument ponosi koszty wysyłki towaru do sprzedawcy.
Przesyłki odesłane za pobraniem nie są odbierane.
Obowiązkiem Zamawiającego jest sprawdzenie w obecności pracownika firmy spedycyjnej jakości i kompletności dostawy. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń należy sporządzić w momencie odbioru przesyłki i w obecności kuriera protokół szkody na druku firmowym spedytora, po czym niezwłocznie przesłać oryginał dokumentu faksem lub e-mailem do Sprzedającego. Zaniechanie tej czynności może skutkować utratą prawa do reklamacji związanej ze szkodami transportowymi.